Jou, teinpähä tälläsen blogin ihan teidän iloksi (:

 
Nii nimi o ihan mun huumorintajun tulosta, elikkäs Linkin Park jja SexyBitch eli minä - no en :D
kavereista alkanu tulemaan ihan hulluja, ku o meno riistäytynyt käsistä muttei siinä mittää. Jj mitäs sitä seuraavaksi tekis? varmaa kuuntelen Mikael Gabrielia jja Adam Lambertia, onhan noi osa mun musiikkimakua ja hyvää sellaista, Spotify-tunnus löytyy ja tällä hetkellä soi Adam Lambertin Whataya Want From Me  (: <3 ihme kyllä, oon alkanu kuuntelemaan Jonas Brothers:eja D: suhteen oon jättäny jo aikoja sitte, enkä varmasti uutta aloita vähään aikaan, vaikka eräs onki hiema kiinnostunu minusta ;) mutta valitettavasti tämä asuu Lontoossa ---> <3 I love u 
 
Toukokuun eka päivä ois synttärit jja synttärilahjatoiveena ois matka Lontooseen, mutta jos ei, nii kesällä sitte... Koulu alkanu sujumaa vähä paremmin kuin syksyllä, koska numerot olivat vähän....köhköh...ala-arvoisia D: aikaa mulla riittäis pänttäämiseen, muttei kiinnostusta, mieluiten dataan koneella loppupäivän, ku koulusta pääsee vapauteen..
 
Viime viikkoina oon tapellu veljien kanssa esim. läppäristä ja taas ne tuossa takana mesoaa jotain... tässä alkaa menemää hermot tätä menoa... 
 
mut jatkan nyt musan kuuntelua jja facettelua, byebye.